王君瑜整形外科診所
請問您是否已滿18歲
* *
案例分享
請選擇項目
    乳房重建

    乳癌重建

     

     

    乳癌是目前女性罹患率最高的癌症、並且有年輕化的趨勢、大家都需要正視並了解的疾病。

    而今癌 症治癒率極高、但術後患者會有外表自信問題、但仍只有不到10%乳癌手術切除患者路出最後一步 來重建乳房。

    因為乳房重建手術是難度很高的隆乳手術,需要具有經驗的整形番師評估,是否需要使用『組織擴張器』並且將兩邊乳房做到對稱自然柔軟。

     

     

    隨著現在手術技術成熟、假體安全性柔軟度都相當理想、影片中的Hathaway 就是身為一個二寶媽、在經歷了乳房全切除、化療後、決定給自己重拾自信的機會;過程也出乎意料的舒服。

     

    本院為Hathaway 設計的手術是兩階段的重建、先以「水滴型組織擴張器」置入癌症患側、水滴型是比較新的方式、她可以加強南半球乳房皮膚的彈性、讓擴張成效趨於完美。

    經歷了兩個多月的擴張期、最後再用柔軟類似脂肪手感的「魔滴2.0」做重建;影片中的Hathaway 是術後一週以及一個月的成果;已經自然澎潤、她非常滿意。

     

    Breast cancer is the most common disease in Taiwan. Everyone should know the choices of reconstruction clearly.

    We made a decision of two -stage breast reconstruction for Hathaway who has been the surgery of total breast tissue removal(total mastectomy)and chemotherapy.

    About 2 months ago, we inserted a tear-drop tissue expander and expander for two months. About a week ago, we changed tissue expander to JoybyMotiva.

    She felt unprecedented soft and natural. It really made her joyful and confident. She called her breast reconstruction surgery “ rebirth”. 
    What would you think?

     

    組織擴張器前

     

     

     

     

     

    第二階段雙邊置放魔滴2.0

     

     

     

    術後一個月

     

     

    預約諮詢

    APPOINTENT

    主題

    姓名

    聯絡電話

    信箱

    聯絡時段

    年齡

    Line ID

    需求描述

    驗證碼

    *
    Line
    Go-Top